Ce magasin utilise des cookies et d'autres technologies pour améliorer la convivialité du site.
J'accepte

O Nas

 Właścicielem sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.el-meco.pl, jest  El-Meco Rafał Nykiel z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Cicha 14/1, wpisaną do Rejestru Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 15631 T posiadającą numer NIP: 813-335-30-61 oraz REGON:180677042.

 Ogólnie

        1.      Ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Nie zawierają kosztów dostawy.

       2.     Zamieszczone zdjęcia mogą odbiegać wyglądem od faktycznie wystawionego i opisanego produktu.

3.    Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny w sklepie internetowym, jak również pocztą elektroniczną na adres biuro@el-meco.pl lub zamowienia@el-meco.pl

  1.   Wiążąca dla stron transakcji po akceptacji obsługi sklepu jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta chyba że produkt został wycofany a nie został usunięty z systemu sklepu. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta w przypadku braku ceny produktu lub jego wartość równa 0 cena zostaje podana klientowi drogą mailową lub telefoniczną.
  2.    W przypadku złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową (przez stronę www.el-meco.pl i wiadomości e-mail) momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment osobistego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu liczona w dniach roboczych (telefonicznie lub e-mailem).

 

     Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie jak i do braków produktów w wysłanym zamówieniu. O tym fakcie klient zostanie poinformowany drogą mailową.

 

Zamówienia

 

  1. Zamówienia realizowane są po podaniu wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru   tj. imię i nazwisko lub pełną nazwę firmy adresu, numeru NIP oraz numeru telefonu pozwalającego na weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
  2. Moment telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez sprzedawcę liczony od pierwszego dnia roboczego jest też okazją do ewentualnego skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia. Późniejsze dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż od momentu potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę zostaje ono skierowane do realizacji i towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego. Nie mniej, obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy kupna - sprzedaży, umożliwić zamawiającemu zmianę danych do dostawy,    a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia.
  3. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty - każdorazowo podając przyczynę takiego działania.
  4. W przypadku zakupu kabli, przewodów itp. sprzedawca zastrzega sobie granicę błędu +/- 5 cm. oraz możliwość nie realizowania zamówienia poniżej minimalnych długości o której kupujący zostanie powiadomiony. Istnieje możliwość doliczenia opłaty za cięcie o której przed realizacją zostanie poinformowany klient.
  5. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
  6. Zamówienia przy których dostępność wyrażona jest NA ZAMÓWIENIE potwierdzana jest w ciągu 24 godzin od złożonego zamówienia. O czasie dostępności  klient jest informowany mailowo.
  7. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Kuriera, paczkomatów lub innym dostawcom ustalonym z kupującym. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy chyba że dostawa jest na innych warunkach.
  8. Warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.
  9. Dowód zakupu jest dołączany do przesyłki lub w innych przypadkach wysyłany inną drogą na koszt sprzedawcy z datą zakupu albo wysyłany mailowo lub na życzenie klienta wystawiane zbiorczo.
  10. W przypadku towarów o znacznej wartości lub na specjalne zamówienie sprzedaż realizowana jest po dokonaniu wpłaty zaliczkowej ustalonej indywidualnie.
  11. W przypadku wpłaty zaliczki i rezygnacji lub zmiany zamówienia firma El-Meco Rafał Nykiel może zaliczkę przeznaczyć na koszty związane z jej realizacją o czym klient zostanie poinformowany. 
  12. Koszty transportu w opcji negocjacja ceny może ulec zmianie o której informowany jest negocjator lub osoba negocjująca cenę.
  13. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z kupowanym produktem, jego opisem specyfikacją.
  14. W przypadku nieodebrania przesyłki klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty za przesyłkę zgodnie z wybraną formą płatności do 14 dni. Rachunek za przesyłkę klient otrzymuje drogą mailową.
  15. W przypadku zakupu kabli i przewodów jeśli klient po potwierdzeniu zakupu chce z niego zrezygnować musi jak najszybciej poinformować o tym fakcie sprzedawcę. Jeśli sprzedawca uzna zmianę zamówienia to klient pokryje koszty zamówienia tj.np: kosztów cięcia naliczanych przez dostawców oraz kosztów sprowadzenia zamówionego towaru.
  16. Finalizowanie kupna odbywa się dwojako:

- Płatność przy odbiorze - pobranie

(za pobraniem wysyłamy do kwoty 5000zł lub uprzednim ustaleniu ceny ze sprzedającym)

 - Przedpłata na konto - przelew

(w tytule przelewu prosimy wpisać numer swojego zamówienia lub nr. faktury proforma) Zamówienie realizowane będzie po zaksięgowaniu wpłaty.

 Zakupiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich i paczkomatów chyba że umówiono się inaczej.

TABELA OPŁAT 

 

    przedpłata na konto

     za pobraniem -  płatność przy odbiorze

 Paczkomat

 10zł. brutto 410 x 380 x 640 mm

 18zł. brutto do kwoty 1000 zł 410 x 380 x 640 mm

Kurier  (do 30 kg. )

                    18zł

                                        25zł

            KAŻDY SPOSÓB DOSTAWY MUSI ZAWIERAĆ NUMER TELEFONU        KONTAKTOWEGO
  Koszty wysyłki towarów ważących powyżej 30 kg. oraz o wymiarach niestandardowych powyżej 140 cm. ustalane są indywidualnie       i kupujący zostaje o nich informowany. Wybierając opcję paczkomat kupujący musi w uwagach dopisać numer paczkomatu lub adres wskazanego do odbioru paczkomatu adresy można pobrać ze strony (Znajdź swój paczkomat ) W przypadku paczkomatów z opcją pobranie klient powinien sprawdzić czy wybrany paczkomat posiada tę opcję a w przypadku braku pewności sklep prześle informację drogą elektroniczną lub telefoniczną o miejscu jej odbioru. Do zamawianych kabli w dużych ilościach może być on wysłany na bębnach za które pobierana jest kaucja zwrotna a o jej kwocie klient zostanie poinformowany mailowo. Zwrot bębna jest na koszt klienta. Po jego zwrocie kaucja zostanie zwrócona.

   Dostawa

Przeciętny czas dostawy zakupionego towaru kształtuje się w zależności od wybranej formy przesyłki tj.

                   - Kurier: 1 - 3 dni robocze, najczęściej paczka jest już na drugi dzień.

             Kurier ma 2 próby dostarczenia przesyłki, jeśli obie zakończą się niepowodzeniem wtedy paczka wraca do Nas.

W przypadku wyboru opcji paczkomat czas odbioru przesyłki zależy od klienta i nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych.


 Gwarancja i zwroty

 

  1. Na podstawie ustawy z 2 marca 2000 r. " O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko          i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością oraz dowodem zakupu a sam przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. Koszty przesyłki nie są zwracane.
  1. Towary sprowadzane na specjalne zamówienie nie będące w stałej ofercie Sklepu El-Meco oraz mające przypisaną dostępność "na zamówienie" w karcie produktowej NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ! 
  2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres. Pieniądze zwracane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej . Jeżeli towar został wysłany na koszt sprzedawcy, od zwracanej wartości towaru zostaną potrącone poniesione przez sprzedawcę koszty przesyłki.
  3. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą należy odesłać go na adres: El-Meco ul. Cicha 14/1, 35-326 Rzeszów za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej ustalonej formy ze sprzedawcą. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć potwierdzenie zakupu, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są po rozpatrzeniu reklamacji przez gwaranta najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  1. Ze względu na naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych, produkty nie objęte gwarancją to m.in.: kable, głośniki, anteny, półprzewodnikowe podzespoły elektroniczne, niektóre części mechaniczne (rolki, paski, tulejki itp.), groty lutownicze, pasty etc. Specyficznymi towarami, będącymi w naszej ofercie są zestawy do samodzielnego montażu. W tym przypadku w sposób oczywisty nie możemy dać gwarancji, że układ po złożeniu będzie działał zgodnie z oczekiwaniami nabywcy. Zależy to bowiem   w największym stopniu od sposobu złożenia zestawu, umiejętności i staranności użytkownika, głównym tego typu produktem są zestawy modelarskie. Zatem w tym przypadku nasze gwarancje dotyczą jedynie kompletności zestawu oraz jakości jego składników
  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki, sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności pracownika spedytora lub poczty i potwierdzonego przez niego(prosimy o dokładne opisywanie zabezpieczeń tj. pianka to nie tektura przekładka to nie folia bąbelkowa itp.). Dlatego każdy odbiorca zobowiązuje się w momencie odbioru przesyłki sprawdzić zawartość jak i jej stan
  2. Niedochowanie warunków gwarancji, w szczególności: zerwanie plomby gwarancyjnej, zerwanie lub uszkodzenie naklejek
  3. z kodem paskowym, transportowanie towaru do serwisu w sposób umożliwiający jego uszkodzenie, powoduje unieważnienie gwarancji.

Przed odesłaniem przesyłki sprawdź prawidłowość i zabezpieczenie opakowania

  

Prywatności

 

  1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
  2. Jeśli klient składając zamówienie nie zgodzi się na otrzymywanie newsletterów jego dane (adres e-mail oraz imię) nie będzie wykorzystywane również w celu wysyłania newsletteru.
  3. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom (wyjątek stanowi dostawca który ma dostarczyć towar). Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

 Koszty Gospodarowania odpadami

Koszt Gospodarowania Odpadami

Obowiązujące ustawy

Ustawa z dn. 29 lipca 2005 Dziennik Ustaw Nr 180 poz.1494 i 1495 o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.

Ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. Nr 79 poz. 666

Koszt gospodarowania odpadami znajduje się na dokumentach sprzedaży i jest wliczony w cenę produktu.

Informacja o zakazie umieszczania zużytego sprzętu łącznie z innymi odpadami, wraz z wyjaśnieniem znaczenia oznakowania przekreślonego kosza na odpady i potencjalnych skutków dla środowiska i zdrowia ludzi wynikających z obecności składników niebezpiecznych w sprzęcie.

Oznakowanie symbolem „przekreślonego kosza na odpady” informuje o zakazie umieszczania zużytego sprzętu elektrycznego               i elektronicznego łącznie z innymi odpadami, zużyty sprzęt powinien być zbierany selektywnie. Użytkownik ma obowiązek przekazać zużyty sprzęt do punktu zbiórki w celu zapewnienia jego recyklingu i odzysku, gdyż niekontrolowane uwalnianie do środowiska składników niebezpiecznych, zawartych w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, może stać się źródłem zagrożenia dla zdrowia ludzi    i zwierząt oraz może powodować długo utrzymujące się, negatywne zmiany w środowisku naturalnym

System zbierania zużytego sprzętu

System zbierania zużytego sprzętu jest zgodny z obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej normami prawnymi.

Punkty zbiorki zużytego sprzętu elektronicznego/elektrycznego/baterii/akumulatorów

Zużyty sprzęt lub baterie/akumulatory można zwrócić odsyłając na własny koszt po wcześniejszej informacji na e-mail:             biuro@el-meco.pl

Drogi kliencie. Nie możemy zagwarantować, że publikowane przez nas dane techniczne jak  i zdjęcia mogą zawierać uchybienia lub błędy. Pobierane są one od naszych kontrahentów, dostawców jak i producentów. W przypadku wątpliwości co do kupowanego produktu prosimy o kontakt mailowy biuro@el-meco.pl .