Ten sklep używa plików cookie i innych technologii w celu poprawy użyteczności strony.

close

Gwarancja i zwroty 

  1. Na podstawie ustawy z 2 marca 2000 r. " O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością oraz dowodem zakupu a sam przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. Koszty przesyłki nie są zwracane.

       

        Towary sprowadzane na specjalne zamówienie nie będące w stałej ofercie Sklepu El-Meco oraz mające przypisaną dostępność "na zamówienie" w karcie produktowej NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI !

 

 

  1. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta, albo przez przekaz pocztowy na podany adres. Pieniądze zwracane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej . Jeżeli towar został wysłany na koszt sprzedawcy, od zwracanej wartości towaru zostaną potrącone poniesione przez sprzedawcę koszty przesyłki.
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą należy odesłać go na adres: El-Meco ul. Cicha 14/1, 35-326 Rzeszów za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innej ustalonej formy ze sprzedawcą. Do odsyłanego towaru należy dołączyć potwierdzenie zakupu, oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są po rozpatrzeniu reklamacji przez gwaranta najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

        Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki, sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności pracownika spedytora lub poczty i potwierdzonego przez niego(prosimy o dokładne opisywanie zabezpieczeń tj. pianka to nie tektura przekładka to nie folia bombelkowa itp). Dlatego każdy odbiorca zobowiązuje się w momencie odbioru przesyłki sprawdzić zawartość jak i jej stan

 

Przed odesłaniem przesyłki sprawdź prawidłowość i zabezpieczenie opakowania